Saturday, June 26, 2010

5 Tahun.

Catwalk by Nabilah Farhanah at 4:49 AM
5 Tahun usia perkenalan.

5 tahun dia menunggu aku.

5 tahun tetap tiada jawapan dari aku.

5 tahun dia sentiasa ada dengan aku.

5 tahun dia harungi suka duka aku.

namun..

5 tahun aku sia-sia kan penungguannya.

5 tahun aku masih tiada keputusannya.

5 tahun aku masih tak mengenali dirinya.

5 tahun..

aku hancurkan dalam masa kurang dari 5 minit.


Menyesal,


B.

P/S: Ana xde niat nak buat mcm tu.Ana harap ana xhilang sahabt baik ana.maafkan ana...

2 stiletto-steps:

A - Z - A - N on January 21, 2011 at 9:13 AM said...

errmm...

da dkt 3 bulan u post benda ni

baru i terbaca..

i guess..

ada lelaki yg lebih seswai buat u..

xpe a syg..

u try a win him back...

i know..

if he truely love u..

he will always take u back..

i think..

if u love someone u should go for it..

dont let it fly away...

i akn sentiasa doakn yg terbaik buat u..

u...

bukan senang nk jumpe lelaki yg terbaik...

lelaki yg menjahanamkn ramai..

if u found one...

grab him tightly...

dont ever let him go...

i bkn nk kite break..

klau bole nk jauhkn dr benda tu..

tp i ape yg i nk sgt

tgk u bhgia...

so pikir a syg..

im open if u say u dont want me anymore..

but i hope i still can cntc n c u..

coz my heart will not ever leave u..

beberd said...

maaf klau coment i menyinggung perasaan u..

i x berniat nk wat cmtu

i pun x berniat nk buat u lebih kusut..

i just nk terbaik buat u..

if ape yg u rase adalah terbaik buat u..

i akn terima dgn hati yg terbuka

insyaallah..

Post a Comment

 

Stilettos vs Flats Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei