Wednesday, June 16, 2010

Welcome.

Catwalk by Nabilah Farhanah at 7:42 PM
Aku tak tau la berapa kali aku nak redo blog.
Because aku tak dapat nak choose themes for the blog.
Now aku rase mungkin aku akan tulis bile-bile aku ingin berbicara.
Mungkin aku sudah tidak percaya dengan hati manusia.ye je..
Tapi bila-bila mase aku akan ubah pendirian tu.
Katekan ape saja.
Aku memang tak tetap pendirian, mudah percaya dan macam-macam lagi.
Tapi aku yakin dengan semua kekurangan aku, itulah yang menguatkan semangat aku untuk harungi hari-hari mendatang. Haha. Sounds so lame :P

So welcome to my blog.

You will be expecting :
  • Happiness
  • Cries
  • Lies
  • Double personality
  • Fashion
  • Crazziness

you name it.

B.

0 stiletto-steps:

Post a Comment

 

Stilettos vs Flats Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei